0

Szállítás

A webshopban szereplő árak, tájékoztató jellegűek és nem minősülnek konkrét ajánlat tételnek, az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

AKÁR INGYENES HÁZHOZSZÁLLÍTÁS!

Vásárolj bruttó 50.000 Ft kosárérték felett és elengedjük a szállítási költséget!

Szállítási díjak a fizetés előtt, a kosárnál feltüntetett árakon.

Hitelkártyával rendelkező ügyfeleink számára jóváírási lehetőséghez:
Cégünk MCC kódja [5722] | Háztartási kisgépek kereskedelme

1. Személyes átvételi lehetőség
A megrendelt terméket / termékeket személyesen is átveheti a 1046 Budapest, Kiss Ernő u. 3/a szám alatt II. em 218-as irodában található raktárunkban minden munkanapon 08:00 és 15:30 óra között.

 Fizetési lehetőségek:
- Helyszíni készpénzes vagy bankkártyás fizetés (VISA, VISA ELECTRON, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VPAY)
- Online bankkártyás fizetés Unicredit rendszeren keresztül
- Előre utalás
- CÉGÜNK E-SZÁMLÁT BIZTOSÍT, amennyiben önnek szüksége van nyomtatott számlára is, azt rendelésnél a [Megjegyzés] mezőben kérjük jelezze!

2. GLS futárszolgálattal történő kiszállítás
A kiszállítás díja nincs beépítve a termékek árába.

Fizetési lehetőségek:
- Utánvét
- Előre utalás
- Online bankkártyás fizetés (VISA, VISA ELECTRON, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VPAY)

A GLS futárszolgálat 490.000,- Ft értékhatárig szállítja ki utánvéttel a termékeket.

Előre utalásos fizetési mód:
Előre utalásnál a szállítási költséget nem terheli pénzkezelési díj! A webáruházunkban leadott megrendelést követően 1 munkanapon belül díjbekérőt állítunk, ami tartalmazza a bankszámlaszámot is, ahová a megrendelés összegét utalnia kell. A csomagot azt követően adjuk át a futárszolgálatnak, miután a díjbekérőn szereplő összegről megkapjuk a kapcsolódó ellenérték jóváírását tartalmazó bankszámlakivonatot. Kérjük, előre utalásnál minden esetben várja meg az előlegbekérőt és tűntesse fel annak sorszámát az utalás megjegyzésében! 

Online bankkártyás fizetési mód:
A bankkártyás fizetési módot választva kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban.
A tranzakció összege nem kerül azonnal terhelésre, hanem csak zárolja a számláján a vásárlásnak megfelelő összeget. 1 munkanapon belül visszaigazoljuk megrendelését és a tényleges terhelés csak ekkor történik számláján. 

A kiválasztott áru/áruk megrendelése után az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.

Mindössze annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintson, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják.

A Bank a dombornyomott VISA és MasterCard, Visa Electron és MasterCard Electronic (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi!

Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.


3GLS csomagpontok

A kiszállítás díja nincs beépítve a termékek árába. 

Fizetési lehetőségek:
- Előre utalás
- Online bankkártyás fizetés
- Utánvét

Utánvét esetén a helyszíni fizetési mód az átvételi ponttól függAz összes csomagponton készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben bankkártyát is elfogadnak. A csomagpont keresőben a választható pontok mellett fel van tüntetve, ha csak készpénzes fizetési lehetőség van. Azonban a kellemetlenségek elkerülése végett szíveskedjen a csomag átvétele előtt a választott csomagpontnál tájékozódni a lehetőségekről!

Keresse meg a legközelebbi GLS CsomagPontot vagy GLS depót és használja az útvonaltervezőt, javasoljuk irányítószámát adja meg először. A CsomagPontban feladhatja csomagját, vagy akár át is veheti. Magyarországon több mint 550 GLS CsomagPont található.

 

GLS csomagpont kereső
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses

 

4. GLS futárszolgálat és csomagpont információk

 

Szállítási információ e-mail és/vagy SMS üzenetben

 

Módosítsa időben a szállítást

A GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. A címzett rendelkezése alapján a kiszállítás már az első kézbesítés előtt módosítható.

Gyorsan és kényelmesen átveheti a megrendelt árut akkor is, ha közben megváltoztak a feltételek. Kérjük, szükség szerint módosítsa az átvétel helyét és idejét. Így biztosítható a sikeres kézbesítés.

 

A szolgáltatás előnyei:

  • Még a szállítás megkezdése előtt értesítést kap
  • Tájékoztatjuk a várható kiszállításról
  • Nem kell regisztrálnia
  • Több szállítási lehetőség közül választhat
  • Közvetlenül elérheti a szállítási opciókat

Első üzenet - amikor az áru készen áll a szállításra

A feladó cég a megrendelés alapján elkészíti a csomagot és elküldi az adatokat a GLS-nek az Ön e-mail címével és telefonszámával együtt - ha ezt Ön is jóváhagyta (az üzleti feltételek aláírásával vagy a megrendelésnél). Ön kap egy SMS/e-mail értesítőt, amelyben tájékoztatjuk a kiszállítás napjáról. Ha úgy látja, hogy senki sem tudja átvenni a csomagot, választhat egy másik szállítási opciót. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager online elérhetőségét.

 

Kiszállítási lehetőségek:

  • Kiszállítás egy új időpontban
  • Kiszállítás egy másik címre
  • Kiszállítás munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (csak GLS depóvárosokban)
  • Csomagátvétel egy kiválasztott GLS CsomagPontban
  • Személyes átvétel GLS Automatából
  • Személyes csomagátvétel a legközelebbi GLS depóban
  • A csomag átvételének visszautasítása


Második üzenet - amikor a csomag már úton van

A kiszállítási napon, reggel a futár szkenneli a csomag adatait és megadja a várható 3 órás kézbesítési időintervallumot. A második üzenet a várható kiszállítást adja meg.

 

Harmadik üzenet - választhat a kézbesítési lehetőségek közül

Ha az első szállításnál a GLS nem tudja kézbesíteni a csomagot, küld egy következő üzenetet, ami egy linket tartalmaz, ahol közvetlenül elérheti a Delivery Manager szolgáltatást. Itt kiválaszthatja az Önnek legjobb kézbesítési lehetőséget.

 

Harmadik kiszállítási lehetőség

Normál esetben a GLS kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését. De abban az esetben, ha a feladó megrendelte a FlexDeliveryService szolgáltatást, a GLS szükség szerint harmadszorra is kiszállítja a küldeményt - és elküldi a kiszállítási értesítőt is.

 

5. Webshop szállítási feltételek

Cégünk, mint a Saeco Vending, Gaggia, Valera, TVS, Vintageteas, Polti, Pellini, Saicaf márkák kizárólagos magyarországi forgalmazója, közvetlen gyári kapcsolattal rendelkezik. Termékeinket raktárról biztosítjuk, rövid, a megrendeléstől számított 2-5 munkanapos szállítási határidőkkel. Amennyiben az adott termékből nem lenne készletünk, akkor telefonon vagy e-mail-en keresztül értesíteni fogjuk, és tájékoztatjuk a szállítás várható időpontjáról. 

Fizetés és szállítás
A vételár összege a kiválasztott termék mellett látható, amely az Általános Forgalmi Adót már magába foglalja. 

A webáruházban megrendelhető termékek árainak változtatási jogát fenntartjuk. 

A honlapjainkon feltűntetett adatok kizárólag tájékoztató jellegűek, nem minősülnek konkrét ajánlattételnek. A honlap készletinformációt nem tartalmaz és nem képes készletre vonatkozó adatot (készletet vagy készlethiányt) figyelembe venni. Előfordulhat olyan eset, hogy egy adott termék nincs készleten és átmenetileg vagy tartósan nem beszerezhető. Cégünk saját döntési jogkörében jogosult bármely termék forgalmazásának megszűntetéséről dönteni. 

Amennyiben hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan helytelen árnál, mint például a ”0,- Ft”, a rendszerhibából eredő hibás áron a Cady-Trade ’95 Kft. nem köteles átadni a terméket, hanem felajánlhatja a helyes áron történő átadást. Ennek ismeretében az Ügyfél elállhat a vásárlási szándékától. 

A megrendelt terméket/termékeket a futárszolgálattal szállíttatjuk. A futárszolgálat munkanapon 08:00 – 17:00 óra között szállítja ki a termékeket. Amennyiben ezt a szállítási módot választja, kérjük, hogy a szállítási címnek olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben Ön vagy más - az átvételt lebonyolítani tudó személy - tartózkodik! Utánvétes fizetési mód választása esetén a kiszállított termékek árát és a szállítási díjat a futárnak kell átadni. A megadott számlázási címre kiállított számlát a csomagban találja. A számla a szállítási díjat is tartalmazza.  

Gyártók
Gyors kereső
 
Ide írja, amit keres.
Részletes keresés
Elfogadott kártyák